مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1396 ساعت 20:252017-10-16سياسي

بیانیه حزب اعتماد ملی در حمایت از سپاه پاسداران


دفتر سیاسی حزب اعتماد ملی با صدور بیانیه ای، ضمن اشاره به تلاش نافرجام ترامپ برای گذشتن از برجام تاکید کرد: دولت و ملت ایران هیچگاه رشادت ها و دلاوری های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران تثبیت نظام و دفاع مقدس را از یاد نخواهند برد و تلاش های آمریکا .

- دفتر سیاسی حزب اعتماد ملی با صدور بیانیه ای، ضمن اشاره به تلاش نافرجام ترامپ برای گذشتن از برجام تاکید کرد: دولت و ملت ایران هیچگاه رشادت ها و دلاوری های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران تثبیت نظام و دفاع مقدس را از یاد نخواهند برد و تلاش های آمریکا برای ایجاد تفرقه میان دولت و ملت و جداسازی سپاه از مردم نیز حاصلی جز وحدت و استحکام هرچه بیشتر ملت و نهادهای دولتی و انقلابی نخواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است: سخنان اخیر دونالد ترامپ رییس جمهور ایالات متحده آمریکا پیش و بیش از آنکه ایران و معاهده بین المللی برجام را مورد هجوم قرار دهد، جایگاه سازمانهای بین المللی و استحکام و اعتبار مصوبات آنها را مخدوش و آسیب پذیر می سازد.

آقای ترامپ به بهانه غیر منطقی چانه زنی مجدد بر سر منافع ملی آمریکا و اینکه برجام نتوانسته ایران را از تلاش های موشکی و ناامن سازی جهان و منطقه بازداردْ تلاش نافرجامی را آغاز کرد که در همین ابتدای راه با عدم همراهی دیگر اعضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه حزب اعتماد ملی در حمایت از سپاه پاسداران

بیانیه حزب اعتماد ملی در حمایت از سپاه پاسداران