مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1396 ساعت 17:552017-10-16حوادث

سهم 43 درصدی برخورد وسایل نقلیه در تلفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد از سهم 43 درصدی برخورد وسایل نقلیه در تلفات رانندگی این استان طی 6 ماهه امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کامروز امینی دوشنبه، 24 مهرماه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: براساس بررسی های صورت گرفته طی این مدت 91 نفر در حوادث رانندگی این استان جان خود را از دست داده اند که این تعداد در مدت مشابه سال قبل 92 نفر بود.

وی با بیان این که 67 درصد فوتی های حوادث رانندگی استان مربوط به شهرستان های بویراحمد و دناست، خاطرنشان کرد: طی این مدت 61 مورد فوتی ناشی از حوادث رانندگی در شهرستان های بویراحمد و دنا، 19مورد در کهگیلویه و 11 مورد در گچساران بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که 78 درصد فوتی های حوادث رانندگی استان در مسیرهای برون شهری بوده است، خاطرنشان کرد:71 مورد از تلفات تصادفات استان برون شهری، 15مورد درون شهری و 5 مورد جاده روستایی بوده است.

امینی با بیان این که 54 درصد متوفیان تصادفات استان متأهل بوده اند، تصریح کرد: 65 نفر از متوفیات تصادفات استان مرد و 26 نفر زن بوده است که 41 نفر مجرد و 50 نفر متأهل بوده اند.

وی ادامه داد: بیشترین آمار فوتی های ناشی از تصادفات رانندگی استان به ترتیب در ماه های فروردین با 20 مورد، مرداد با 18 مورد و خرداد ماه با 17 مورد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 43 درصدی برخورد وسایل نقلیه در تلفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد

سهم 43 درصدی برخورد وسایل نقلیه در تلفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد