مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1396 ساعت 16:352017-10-16سياسي

لزوم مهارتی شدن 30 درصد از دانشجویان کشور


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان یزد با اشاره به غلبه فرهنگ غلط مدرک گرایی بر مهارت گرایی در کشورمان، اظهار کرد: در حالی کشور باید تا پایان برنامه ششم توسعه 30 درصد دانشجوی مهارتی داشته باشد که این رقم هم اکنون 15 درصد از کل دانشجویان کشور را شامل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدصالح احمدی امروز بمناسبت ربع قرن فعالیت دانشگاه علمی کاربردی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این دانشگاه که دانشگاهی جوان در کشور محسوب می شود با توجه به خلاء و نبود نهادی برای احصاء نیازهای مهارتی بازار و آموزش نیروی انسانی برای رفع این نیازها شکل گرفته و در همین راستا نیز آموزش را برعهده متولیان بخش اشتغال کشور واگذار کرده و خود نیز عهده دار تصویب دوره ها و نظارت بر برگزاری مطلوب دوره های آموزشی دارد.

وی بیان کرد: در حال حاضر نیز 400 هزار دانشجو که قریب 10 درصد از مجموع دانشجویان کشور را شامل می شوند در بیش از 800 رشته تحصیلی در افزون بر 850 مرکز اموزشی وابسته به این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

احمدی یادآور می شود: در صورت تحقق چشم انداز پایان برنامه ششم توسعه 30 درصد از دانشجویان کشور باید مهارتی باشند در حالی که هم اکنون به احتساب سایر دانشگاه های مهارتی کشور این تعداد 15 درصد از کل دانشجویان کشور را شامل می شود و تحقق این مهم نیازمند توجه جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مهارتی شدن 30 درصد از دانشجویان کشور

لزوم مهارتی شدن 30 درصد از دانشجویان کشور