مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1396 ساعت 14:102017-10-16اقتصادي

قدمت تاریخی بازار رشت مانعی برای توسعه است


بازار بزرگ رشت پاسخگوی نیازهای فعلی شهر رشت نیست و مشکلات زیادی را برای کارهای امدادی به وجود می آورد.

- عضو شورای شهر رشت گفت: بازار بزرگ رشت پاسخگوی نیازهای فعلی شهر رشت نیست و مشکلات زیادی را برای کارهای امدادی به وجود می آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلال الدین محمد شکریه با اشاره به اینکه برای ساماندهی اصناف آلاینده باید علاوه بر همیاری سازمانهای مربوطه، اصناف نیز در چنین امری اراده کافی را از خود نشان دهند، اظهار کرد: شهر صنعتی سپیدرود در مورد اینکار اعلام آمادگی کرده است.

نایب رییس اتاق اصناف کشور با بیان اینکه در فصل زمستان و با بارش برف در استان گیلان مشکلات عمده ای در بازار رشت به وجود می آید، گفت: سایبان ها و سیم کشی های غیر استاندارد و معابر تنگ و باریک، مشکلات زیادی را برای کارهای امدادی به وجود می آورد.

شکریه با اشاره به اینکه یکی از مشکلات در توسعه بازار رشت مسائل مربوط به سازمان میراث فرهنگی و قدمت تاریخی بازار است، اظهار کرد: در بعضی از نقاط برای ساخت و اضافه کردن امکانات رفاهی با مشکلات عدیده ای مواجه هستیم .

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه یکی از روش های ساماندهی اصناف، انتقال برخی از شرکت های پخش کنده به شهرک سپیدرود است، گفت: بسیاری از شرکت های پخش داخل بازار علاوه بر مشکلات تردد دارای انبار مناسب نیستند و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدمت تاریخی بازار رشت مانعی برای توسعه است

قدمت تاریخی بازار رشت مانعی برای توسعه است