مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1396 ساعت 13:202017-10-16دانش

نشست تخصصی «صیانت از فندق های بومی ایران» در اردبیل برگزار می شود


به همت جهاددانشگاهی استان اردبیل، نشست تخصصی «صیانت از فندق های بومی ایران» در اردبیل برگزار می شود.

- نشست تخصصی صیانت از فندق های بومی ایران در اردبیل برگزار می شود به همت جهاددانشگاهی استان اردبیل، نشست تخصصی صیانت از فندق های بومی ایران در اردبیل برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: این نشست روز چهارشنبه 26 مهرماه جاری از ساعت 9 صبح در سالن کنفرانس دانشکده علوم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل واقع در میدان بسیج با حضور کارشناسان و متخصصان برگزار خواهد شد.

مهران اوچی اردبیلی ارائه راهکارهای لازم برای صیانت از فندق های بومی استان با رویکرد احیاء و اصلاح و تبیین جایگاه فندق استان در سطح ملی و تدوین جایگاه آن در نقشع جامع علمی کشور جهت دریافت فاینانس پایدار از مجلس شورای اسلامی را از مهمترین اهداف نشست تخصصی صیانت از فندق های بومی ایران عنوان کرد.

وی ایجاد همگرایی بین متولیان و مؤسسات تحقیقاتی- آموزشی جهت نیل به یک برنامه استراتژیک برای صیانت و توسعه فندق را از دیگر اهداف برگزاری این نشست دانست و تصریح کرد: جنگل های فندقلوی نمین و حتم مشه سی از خزانه های غنی ژنتیکی فندق کشور می باشد که در استان اردبیل واقع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست تخصصی «صیانت از فندق های بومی ایران» در اردبیل برگزار می شود

نشست تخصصی «صیانت از فندق های بومی ایران» در اردبیل برگزار می شود