مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1396 ساعت 09:552017-10-16دانش

حضور 9 دانشگاه ایرانی در بین برترین های علوم کشاورزی، گیاهی و دامی دنیا


بررسی پایگاه شاخص های اساسی علم آی.

اس.

آی (ISI-ESI) نشان می دهد که 9 دانشگاه کشور در جمع موثرین دانشگاه های دنیا در رشته های موضوعی علوم کشاورزی و علوم گیاهی و دامی قرار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدجواد دهقانی سرپرست ISC با اعلام این خبر افزود: دانشگاه تهران، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه شیراز، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه تبریز، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه آزاد اسلامی از جمله 9 دانشگاه برتر کشور در حوزه های علوم کشاورزی، گیاهی و دامی دنیا هستند.

دهقانی اظهار کرد: پایگاه شاخص های اساسی علم بر اساس میزان استنادهای دریافتی یا اثرگذاری مقالاتی که توسط دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی صورت می گیرد، آنهایی که به لحاظ حجم استنادهای دریافتی در مجموع یک درصد برترها قرار گرفته باشند را معرفی می کند.

این فهرست هر دو ماه یکبار روزآمد می شود، بنابراین امکان حذف یا اضافه شدن دانشگاه ها و موسسات جدید همیشه وجود دارد، بعلاوه رتبه دانشگاه ­ها و موسسات تحقیقاتی نیز به صورت مرتب بر اساس میزان فعالیت های اثرگذاری پژوهشی دانشگاه تغییر می کند.

وی گفت: برخی از مقالات دانشگاه های علوم پزشکی در مجلات علوم کشاورزی منتشر شده اند، به همین دلیل نام دانشگاه های علوم پزشکی تهران و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 9 دانشگاه ایرانی در بین برترین های علوم کشاورزی، گیاهی و دامی دنیا

حضور 9 دانشگاه ایرانی در بین برترین های علوم کشاورزی، گیاهی و دامی دنیا