مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1396 ساعت 22:252017-10-15سياسي

امضا یادداشت تفاهم رسانه ای میان ایران و سوریه


رییس سازمان صدا و سیما با اشاره به وجوه اشتراک بسیار زیاد فرهنگی ایران و سوریه گفت: فرهنگ مقاومت وجه اشتراک اصلی فرهنگی ایران و سوریه است و مردم دو کشور با تمام وجود آن را ثابت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی عسکری در دیدار با وزیر فرهنگ سوریه با تاکید بر اینکه باید این وجه اشتراک فرهنگی یعنی فرهنگ مقاومت را بیش از پیش تقویت کنیم،افزود:ما می توانیم با تولیدات مشترک در حوزه های مختلف به تقویت فرهنگ مقاومت بپردازیم و به عنوان مثل سینمای مقاومت، ادبیات مقاومت و موسیقی مقاومت را طراحی و ایجاد کنیم و همواره تولیدات جدید داشته باشیم.

رییس رسانه ملی به تجربه ملت ایران در عرصه مقاومت اشاره و اظهار کرد: با توجه به تجربه ملت ما تابلوی فرهنگ مقاومت توکل به خدا و تمسک به اسلام است و این باعث ماندگاری چنین فرهنگی می شود.

رییس سازمان صدا و سیما پیروزی های پی در پی مردم سوریه در جنگ با تروریست ها را حاصل همین روحیه دانست و افزود:کانون فرهنگ مقاومت ایمان است و گرنه چگونه می توان یک انسان را توجیه کرد که جان خود را برای هدفش که ایستادگی در برابر دشمن است فدا کند.

دکتر علی عسکری تثبیت و گسترش فرهنگ مقاومت را مرهون هدایت های مقام معظم رهبری و خون شهیدان توصیف و تاکید کرد:مردم دو کشور ایران و سوریه که سالهای سختی را گذرانده اند همواره در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضا یادداشت تفاهم رسانه ای میان ایران و سوریه

امضا یادداشت تفاهم رسانه ای میان ایران و سوریه