مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1396 ساعت 10:502017-10-14پزشكي

وزیر بهداشت: خیران کشور مایه برکت هستند


مرکز جامع سرطان تبریز با حضور وزیر بهداشت، کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در آیین کلنگ زنی مرکز جامع سرطان تبریز، ضمن قدردانی از خیران جهت راه اندازی این مرکز ابراز امیدواری کرد که مرکز جامع سرطان به عنوان مرکزی برای مراجعه بیماران صعب العلاج آذربایجان شرقی شده و در زمان مقرر به بهره برداری رسد.

دکتر سیدحسن هاشمی افزود: خیران کشور مایه برکت هستند و امیدوارم نسل های بعدی نیز با الگو گرفتن از خیران، متولی اقدامات خداپسند در کشور شوند و از خداوند متعال خواستار نصیب ثواب معنوی به این عزیزان هستم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این آیین، با بیان اینکه این مرکز با توافق خیران با دانشگاه علوم پزشکی تبریز به عنوان نخستین مرکز جامع سرطان ایجاد می شود، افزود: این پروژه با 21هزار مترمربع وسعت، جهت تشخیص، درمان و پیشگیری از سرطان راه اندازی می شود.

محمد حسین صومی با بیان اینکه این پروژه با هزینه بالغ بر 60 میلیارد تومان ایجاد می شود، افزود: زمین این مرکز به همت شورای قبلی شهر تبریز و همکاری شورای جدید شهر، تامین شده و ساختمان آن در چهار طبقه احداث می شود که دارای 200 تخت جهت حل مشکلات بیماران سرطانی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: خیران کشور مایه برکت هستند

وزیر بهداشت: خیران کشور مایه برکت هستند