مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1396 ساعت 10:252017-10-14پزشكي

سبزی پرخاصیتی که مانند بوتاکس عمل می کند!


اگر مصرف مواد غذایی حاوی آنتی اکسیدان، مانند اسفناج را در رژیم غذایی روزانه خود قرار دهید، سرعت تولید سلول های پوستی را افزایش پیدا می کند و تولید کلاژن را در پوست تحریک می کنید، - کلاژن یکی از مواد سازنده پوست است که در بهبود کشسانی و زیبایی پوست نقش دارد.

باشگاه خبرنگاران- اسفناج یکی از موادغذاییِ بسیار سالم است، طبق بررسی های صورت گرفته بیش از 10 آنتی اکسیدان فلاونویید در این سبزی وجود دارد و این آنتی اکسیدان ها تنها یکی از چند ماده آلی و معدنی موجود در اسفناج هستند.

در زیر خواص اسفناج برای سلامت بدن ذکر شده است اشعه فرابنفش ممکن است در تماس با پوست فرد عامل ابتلا به سرطان پوست شود یا به ظاهر پوست آسیب برساند، ویتامین C و A موجود در اسفناج، آسیب ناشی از اشعه فرابنفش را بهبود می بخشد.

اگر مصرف مواد غذایی حاوی آنتی اکسیدان، مانند اسفناج را در رژیم غذایی روزانه خود قرار دهید، سرعت تولید سلول های پوستی را افزایش پیدا می کند و تولید کلاژن را در پوست تحریک می کنید، کلاژن یکی از مواد سازنده پوست است که در بهبود کشسانی و زیبایی پوست نقش دارد.

این سبزی در حفظ سلامت پوست نقش ویژه ای دارد، اشعه فرابنفش ممکن است در تماس با پوست فرد منجر به سرطان پوست شود یا ظاهر پوست را خراب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبزی پرخاصیتی که مانند بوتاکس عمل می کند!

سبزی پرخاصیتی که مانند بوتاکس عمل می کند!