مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1396 ساعت 13:102017-10-13سياسي

ساده لوحان سخنان اوباما را باور کردند


خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به منتج شدن مذاکرات به برجام گفت: اندک اندک دستکش مخملی کنار رفت و با روی کار آمدن ترامپ دست چدنی آشکار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران، در خطبه های نماز عبادی- سیاسی جمعه امروز پایتخت با بیان اینکه اوباما در ابتدای روی کار آمدن پیشنهاد مذاکره با ایران را داد تا به زعم خودش مشکلات فی مابین حل شود، اظهارداشت: عده ای ساده لوح سخنان او را باور کردند، اما با روشنگری های مقام معظم رهبری دروغ اوباما روشن شد و معلوم شد که او دوست نیست، بلکه دست چدنی است که زیر دستکش مخملی پنهان شده است.

خطیب نماز جمعه تهران ادامه داد: اوباما هم زمان با تبریک عید به ایران، کشور ما را به طرفداری از تروریسم و ساختن سلاح اتمی متهم کرد.

وی با اشاره به منتج شدن مذاکرات به برجام، اظهار داشت: اندک اندک دستکش مخملی کنار رفت و با روی کار آمدن ترامپ دست چدنی آشکار شد.

آیت الله موحدی کرمانی سخنان رییس جمهور آمریکا در سازمان ملل را شرم آور توصیف و تصریح کرد: این سخنان چهره واقعی آمریکا را آشکار کرد و عمق دشمنی های مخفی شیطان بزرگ را به خوبی نمایان ساخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس آیت الله موحدی کرمانی همچنین طی سخنانی در خطبه اول نمازجمعه تهران اظهارداشت: در زندگی فردی و اجتماعی مان اگر دشمن را بشناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساده لوحان سخنان اوباما را باور کردند

ساده لوحان سخنان اوباما را باور کردند