مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1396 ساعت 12:502017-10-13اجتماعي

چهلمین روز جان باختگان حادثه اردوی دانش آموزان هرمزگان برگزار شد


سرپرست اداره کل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس و جان باختن جمعی از دانش آموزان عزیز هرمزگانی اندوهی سنگین و از دست رفتن سرمایه های ارزشمند انسانی جامعه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی رمضانی در مراسم چهلمین روز درگذشت دانش آموزان هرمزگانی حادثه واژگونی اتوبوس اردوی سازمان دانش آموزی، با ابراز تاسف از این حادثه دلخراش و دلجویی از بازماندگان حادثه، افزود: آموزش و پرورش کشور با اندوه فراوان از این حادثه ، در کنار خانواده های این عزیزان آسمانی است .

وی تصریح کرد: در اجرای تاکید وزیر، اهتمام ویژه ای برای رسیدگی به ابعاد این حادثه دلخراش و همچنین پیگیری جدی روند درمان مصدومان به کار گرفته شده است و در کنار خانواده های عزیز هستیم.

به گفته وی، داغ فرزند برای پدر و مادر سنگین است و این جان باختگان سرمایه انسانی جامعه بودند که فقدانشان موجب تاسف و تاثر عمیق است.

این مسوول با ابلاغ مراتب تسلیت وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: صبر و بردباری خانواده های عزیز در تحمل این مصیبت برای همگان الگو است و از خداوند متعال برای بازماندگان طلب صبر و برای از دست رفتگان علو درجات مسالت داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهلمین روز جان باختگان حادثه اردوی دانش آموزان هرمزگان برگزار شد

چهلمین روز جان باختگان حادثه اردوی دانش آموزان هرمزگان برگزار شد