مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1396 ساعت 11:502017-10-13سياسي

کرمانشاه استان ثروتمندی است


معاون عمران، توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با بیان این که کرمانشاه استان ثروتمندی است، گفت: اگر شهرداران استان از درآمد پایین می نالند، - انگشت انتقاد را سمت خود بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، سید محمدعلی افشانی در جلسه هم اندیشی شهرداران و شوراهای اسلامی شهرهای استان کرمانشاه که دیروز (20 مهر) در محل استانداری کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه شورا نهاد اجتماعی نوپایی است، گفت: مسئولین باید در برخورد با این نهاد نوپا به فکر تقویت آن باشند تا این نهاد بتواند به الگویی برای سایر سازمانهای مردم نهاد در حوزه های مختلف تبدیل شود.

وی افزود: ما در انقلاب اسلامی یاد گرفتیم که بدون حضور و مشارکت مردم امکان اداره دولت وجود ندارد و مردم باید در همه امور مشارکت فعال داشته باشند و جایگاه شوراها باید به عنوان یک نهاد اجتماعی و مردمی تقویت شود.

افشانی با بیان این که اعضای شورای شهر باید بدانند برای همین صندلی ها خون ها ریخته شده و زحمات فراوانی کشیده شده است، اظهار کرد: شوراها زمانی موفق خواهند بود که حق مردم را به حق خود ترجیح دهند.

افشانی تاکید کرد: شورا برای موفقیت باید حقوق مردم را بر حقوق خود مقدم بدارد و حق مردم را بر منافع شخصی و باندی و جناحی ترجیح دهد، آن زمان است که می تواند با دلسوزی برای شهر و مردم تلاش کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه استان ثروتمندی است

کرمانشاه استان ثروتمندی است