مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1396 ساعت 11:102017-10-13بين الملل

تهدید سفرای اروپایی توسط رییس جمهور فیلیپین


رییس جمهور فیلیپین، که سیاست دولتش در مبارزه با قاچاق مواد مخدر با انتقادهای گسترده همراه است، سفرای کشورهای اروپایی در فیلیپین را تهدید کرد که طی 24ساعت این کشور را ترک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم به نقل از اسکای نیوز ، رودریگو دوترته رییس جمهوری فیلیپین در واکنش به انتقادهای گسترده از تدابیر دولتش برای مبارزه با مواد مخدر، به اخراج سفرای تمامی کشورهای اروپایی از فیلیپین تهدید کرده است.

این رییس جمهور جنجالی فیلیپین گفت: آیا شما فکر می کنید ما گروهی از احمقان در اینجا هستیم؟ سفرای این کشورها الآن درس یاد می گیرند، برای اینکه ما می توانیم روابط دیپلماتیک مان را از فردا قطع کنیم و تمامی شما نیز طی 24 ساعت باید از کشور من خارج شوید .

دوترته همچنین به مسئولان اروپایی، که فیلیپین را به اخراج از شورای حقوق بشر سازمان ملل درصورت ادامه حملات خونین علیه قاچاقیچیان مواد مخدر تهدید کرده اند، حمله کرد و گفت: ای کودنان، این کار را انجام دهید، این کار را فوراً انجام دهید .

در دوران ریاست جمهوری رودریگو دوترته در عملیات مبارزه با مواد مخدر، که او از سال 2016 شروع کرد، هزاران نفر کشته شده اند.

این مبارزه که با هدف ریشه کن کردن تجارت مواد مخدر شروع شده، به دلیل تعداد زیاد کشته ها با انتقادهای گسترده بین المللی روبه رو شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید سفرای اروپایی توسط رییس جمهور فیلیپین

تهدید سفرای اروپایی توسط رییس جمهور فیلیپین