مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1396 ساعت 11:102017-10-13اجتماعي

برگزاری دوره آموزشی اردوهای دانش آموزی راهیان نور ویژه عوامل اجرایی و دانش آموزان


به منظور ارتقای ایمنی و استانداردهای ارودهای راهیان نور دانش آموزی، وزارت آموزش و پرورش دوره آموزشی در قالب فیلم در بستر شبکه اینترنت برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از نگاه وزیرآموزش و پرورش ایمنی، مهم ترین دغدغه در موضوع اردوهاست، که امید می رود با مشاهده فیلمهای آموزشی از سوی عوامل اجرایی و دانش آموزان شرکت کننده در اردوهای راهیان نور، شاهد هیچ گونه حوادث ناگواری نباشیم.

این دوره آموزشی توسط اساتیدی مجرب از مجریان برگزاری اردوها، اورژانس کشور و پلیس راهور آماده گردید و مهمترین نکات درباره ایمنی و سلامت در طول برگزاری اردوها بر اساس استانداردها و تجربیات سالهای گذشته به عوامل اجرایی و دانش آموزان عزیز آموزش داده می شود.

چهاربند رییس مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات در این خصوص گفت: همکارانی که در آزمون دوره آموزشی موفق به گذراندن دوره شوند، 6 ساعت آموزش ضمن خدمت( تخصصی) در سامانهltms با عنوان قوانین، آیین نامه و مقررات در ایمن برگزار کردن اردوهای راهیان نور دانش آموزی برای آنان منظور می گردد.

وی همچنین در خصوص راه اندازی رسانه تعاملی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که بنا به دستور وزیر قصد داریم با بهره مندی از این رسانه ضمن تقویت و گسترش ارتباط ستاد با مدارس و مناطق، بخش قابل توجهی از آموزشها ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره آموزشی اردوهای دانش آموزی راهیان نور ویژه عوامل اجرایی و دانش آموزان

برگزاری دوره آموزشی اردوهای دانش آموزی راهیان نور ویژه عوامل اجرایی و دانش آموزان