مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1396 ساعت 08:102017-10-13اجتماعي

علت اصلی بوی بد باغ وحش تهران


دامپزشک باغ وحش تهران با بیان اینکه یک سپتیک تانک(مخزن تصفیه فاضلاب) بیرون باغ وحش برای تصفیه فاضلاب های سرویس بهداشتی کل مجموعه ارم وجود دارد که برخی اوقات باعث انتشار بوی بد در باغ وحش می شود،گفت: گاهی اوقات این بوی فاضلاب با بوی حیوانات اشتباه گرفته می شود البته برخی حیوانات بوی خود را دارند ولی در حدی نیست که اذیت کننده باشد و برای حل مشکل انتشار بوی بد از سپتیک تانک راه حل هایی وجود دارد که مسئولان مجموعه ارم در حال بررسی آن ها هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امید معماریان ضمن اشاره به اینکه با استفاده از روش های علمی می توان میزان استرس و ناراحتی حیوانات باغ وحش را تشخیص داد، گفت: بر اساس این آزمایشات چنانچه شرایط مناسب برای حیات وحش در باغ وحش فراهم باشد میزان رضایت آن ها از زندگی در باغ وحش مناسب است.

وی با بیان اینکه برای فهمیدن نیازهای یک حیوان از روش های نوینی می توان استفاده کرد، گفت: با جدا کردن و اندازه گیری متابولیت های مدفوع، ادرار و بزاق یک حیوان می توان متوجه شد که یک حیوان چه قدر شرایط مناسبی دارد و چه میزان استرس و یا ناراحتی را تحمل می کند.

با توجه به همین تحقیقات کارشناسان حیات وحش توانسته اند جایگاه استاندارد حیوانات در حیات وحش را تشخیص دهند و میزان رضایتمندی حیوان را اندازه گیری کنند البته این به آن معن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت اصلی بوی بد باغ وحش تهران

علت اصلی بوی بد باغ وحش تهران