مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1396 ساعت 00:102017-10-12بين الملل

طرح ترامپ درباره برجام فاش شد!


خبرگزاری «آسوشیتدپرس» به نقل از منابع آگاه نوشته است که رییس جمهور آمریکا در سخنرانی خود در مورد ایران، برجام را در تضاد با منافع ایالات متحده توصیف می کند، - خبرگزاری آسوشیتدپرس روز پنج شنبه به نقل از منابع آگاه جزییاتی از سخنرانی دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در مورد ایران که قرار است فردا انجام شود، منتشر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مقامات دولت آمریکا به این خبرگزاری گفته اند که ترامپ در این سخنرانی انتقادی، برجام را در تضاد با منافع امنیت ملی ایالات متحده اعلام خواهد کرد.

آسوشیتدپرس نوشته است: این مقامات می گویند سخنرانی ترامپ ضمن تشریح کمبودهای توافق هسته ای، به مجموعه ای از فعالیت های مشکل زای غیرهسته ای ایران نیز می پردازد.

این موارد شامل برنامه موشک های بالستیک، حمایت از "بشار اسد" رییس جمهور سوریه، جنبش حزب الله لبنان و دیگر گروه هایی است که منطقه را بی ثبات می کنند.

مقامات مورد استناد آسوشیتدپرس که خواسته اند نامشان فاش نشود، همچنین گفته اند که ترامپ در این سخنرانی خواستار بازگشت تحریم های هسته ای نخواهد شد، اما از کنگره خواهد خواست با تصویب طرحی، رویکرد جدید دولت در قبال ایران را تکمیل کند.

پایگاه اکسیوس هم به نقل از منابع آگاه نوشته است که ترامپ در این سخنرانی بیشتر بر فعالیت های غیرهسته ای ایران و سپاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ترامپ درباره برجام فاش شد!

طرح ترامپ درباره برجام فاش شد!