مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1396 ساعت 00:002017-10-12اجتماعي

کرمانشاه برای عبور زوار اربعین آمادگی کامل دارد


کرمانشاه از آمادگی کامل برای عبور زوار اربعین برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هوشنگ بازوند به همراه معاون عمرانی وزیر کشور، امروز(پنجشنبه) در دومین سفر کاری خود در این هفته به شهرستان قصرشیرین از نزدیک به بررسی آخرین وضعیت زیرساخت های رفاهی و خدماتی مرز خسروی برای ایام اربعین پرداخت.

بازوند در حاشیه این سفر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عبور زوار اباعبدالله الحسین (ع) از مرز خسروی به عتبات عالیات در طول سده های گذشته همیشه یک فرصت برای توسعه کرمانشاه بوده و خوشبختانه استان امسال دوباره از این فرصت تاریخی بهره مند شده است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: استان کرمانشاه تمام توان خود را برای ارایه بهترین خدمات به زوار اربعین به کار گرفته و از آمادگی کامل برای عبور زوار از مرز خسروی برخوردار است.

این مقام عالی استان عنوان کرد: در نشستی که ظهر امروز با حضور معاون وزیر کشور، اعضای ستاد مرکزی اربعین و معاونین عمرانی شش استانی که معین کرمانشاه در ایام اربعین هستند، به بررسی آخرین وضعیت روند آماده سازی زیرساخت ها پرداخته شد.

وی بیان کرد: آماده سازی زیرساخت های خدماتی و رفاهی در قالب یک روند بسیار مناسب در حال انجام است و قسمت اعظم کارها انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه برای عبور زوار اربعین آمادگی کامل دارد

کرمانشاه برای عبور زوار اربعین آمادگی کامل دارد