مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1396 ساعت 21:102017-10-12حوادث

قتل راننده خودروی سواری با قفل فرمان


فردی که با یک اتومبیل کرایه ای از مشهد به تهران می آمد در بین مسیر و هنگام مصرف مواد مخدر با راننده درگیر و او را به قتل می رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا سرهنگ مراد مرادی درباره جزییات این حادثه گفت: ظهر امروز فردی طی تماس با سامانه 197 اعلام داشت فردی که مرتکب قتل شده است هم اینک با لباس تیره رنگ در پارک شهر تهران حضور دارد که با توجه به حساسیت موضوع تیمی از ماموران تجسس کلانتری 113 بازار برای بررسی موضوع به محل اعزام می شوند.

وی با اشاره به اینکه ماموران به سرعت در محل حاضر شده و با پایش ها و بررسی های صورت گرفته موفق به شناسایی و دستگیری قاتل می شوند، تصریح کرد: متهم در بازجویی های اولیه به جرم خود مبنی بر قتل یک راننده خودرو در مسیر مشهد به تهران اعتراف کرد.

سرهنگ مرادی اظهارکرد: متهم در اعترافات خود گفت؛ اوایل همین هفته قصد سفر به تهران را داشته که در ابتدای راه با فردی دیگر هم مسیر شده و با توجه به اینکه تلاش داشتند قیمت کمتری برای سفرشان بپردازند تصمیم می گیرند هر دو با یک خودرو کرایه ای به تهران مسافرت کنند.

که در همین رابطه با راننده خودروی سواری به توافق رسیده که در میانه راه راننده و فرد مسافر دوم برای کشیدن مواد مخدر به شانه خاکی جاده تغییر مسیر می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل راننده خودروی سواری با قفل فرمان

قتل راننده خودروی سواری با قفل فرمان