مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1396 ساعت 20:102017-10-12سياسي

تاکید بر استمرار ارسال محموله های بشردوستانه به مناطق مرزی بنگلادش


در بازید از مناطق مرزی بنگلادش با صحنه های متاثر کننده ای روبرو شدیم که ضروری است محموله های ارسالی استمرار و افزایش بیشتری داشته باشد.

- در دیدار رییس جمعیت هلال احمر با وزیر بهداشت بنگلادش عنوان شد: تاکید بر استمرار ارسال محموله های بشردوستانه به مناطق مرزی بنگلادش رییس جمعیت هلال احمر اعلام کرد: در بازید از مناطق مرزی بنگلادش با صحنه های متاثر کننده ای روبرو شدیم که ضروری است محموله های ارسالی استمرار و افزایش بیشتری داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی اصغر پیوندی؛ رییس جمعیت هلال احمر در دومین روز سفر خود به بنگلادش با محمد نسیم؛وزیر بهداشت و رفاه اجتماعی بنگلادش دیدار و گفت و گو کرد.

وی در این دیدار تاکید کرد: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با توجه به سیاست ها و اهداف بشردوستانه و اصولی که بر آن پایبند است؛ آمادگی کامل و فعالانه برای کمک به مردم میانمار دارد.

رییس جمعیت هلال احمر افزود: در بازید از مناطق مرزی بنگلادش با صحنه های متاثر کننده ای روبرو شدیم که ضروری است محموله های ارسالی استمرار و افزایش بیشتری داشته باشد.

*سابقه درخشان هلال احمر ایران در بحران های بین المللی دکتر پیوندی با اشاره به فعالیت های بشردوستانه هلال احمر ایران براساس اصول بنیادی جمعیت های ملی خاطر نشان کرد: هلال احمر ایران خدمات متنوع و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر استمرار ارسال محموله های بشردوستانه به مناطق مرزی بنگلادش

تاکید بر استمرار ارسال محموله های بشردوستانه به مناطق مرزی بنگلادش