مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1396 ساعت 20:052017-10-12پزشكي

قدردانی وزیر بهداشت بنگلادش از ارسال محموله کمک های بشردوستانه ایران


وزیر بهداشت بنگلادش با تاکید بر وجود 24 اردوگاه برای ارائه خدمات درمانی به زنان باردار افزود: در حال حاضر بین 50 تا 70 هزار زن باردار در این منطقه زندگی می کنند که نیازمند خدمات درمانی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد نسیم؛ وزیر بهداشت و رفاه اجتماعی بنگلادش در دیدار با رییس جمعیت هلال احمر و هیات همراه از تلاش های جمهوری اسلامی ایران در ارسال محموله و کمک به مردم میانمار قدردانی کرد.

محمد نسیم خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از 700 هزار روهینجایی به بنگلادش پناه آورده اند و بسیاری از آنها مورد آزار و اذیت و شکنجه قرار گرفته اند و حمایت های بسیاری از لحاظ روحی و جسمی برای آنها باید انجام شود.

وی افزود: با وجود وسعت کشور و جمعیت زیاد، حضور مردم آواره روهینجا در کشور ما مشکلات زیادی را ایجاد کرده است اما با تاکید نخست وزیر با تمام توان به این پناهجویان خدمت می کنیم.

*ارائه خدمات درمانی به زنان باردار در 24 اردوگاه وزیر بهداشت بنگلادش با تاکید بر اینکه خدمات وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی بنگلادش بر سه محور درمان پیشگیری و ترویج بهداشت انجام می شود، افزود: بحث درمان این پناهجویان توسط بسیاری از پزشکان متخصص و داوطلب انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی وزیر بهداشت بنگلادش از ارسال محموله کمک های بشردوستانه ایران

قدردانی وزیر بهداشت بنگلادش از ارسال محموله کمک های بشردوستانه ایران