مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1396 ساعت 16:252017-10-12اجتماعي

اجرایی شدن قانون عصای سفید از ابتدای مهرماه/ عصای سفید؛ تابلوی ایست رانندگان


رییس اداره حقوقی پلیس راهور ناجا با اشاره به اجرایی شدن قانون عصای سفید از ابتدای مهرماه گفت: این قانون به پیشنهاد راهنمایی و رانندگی در هیئت دولت تصویب شده است.

- اجرایی شدن قانون عصای سفید از ابتدای مهرماه/ عصای سفید؛ تابلوی ایست رانندگان رییس اداره حقوقی پلیس راهور ناجا با اشاره به اجرایی شدن قانون عصای سفید از ابتدای مهرماه گفت: این قانون به پیشنهاد راهنمایی و رانندگی در هیئت دولت تصویب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمد ترحمی گفت: قبل از اجرایی شدن این قانون ویلچر یک وسیله نقلیه محسوب شده و در صورت تصادف در خیابان سرنشین آن مقصر شناخته می شد.

همچنین با توجه به اینکه ویلچرها در بیشتر مواقع در کشور ما در پیاده روها قابل استفاده نیستند و مجبور به استفاده از خیابان هستند در صورت تصادف حق معلولان ویلچر سوار تضییع می شد.

بنابراین بسته ای برای حمایت از این قشر آسیب پذیر در راهنمایی و رانندگی ناجا آماده شد که پس از تصویب در کمسییون اجتماعی هیئت دولت و با حمایت ربیعی وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی به هیئت دولت رفت و تصویب شد.

وی افزود: از زمان اجرایی شدن این قانون کلیه کسانی که از ویلچر استفاده می کنند عابر پیاده محسوب می شوند و رانندگان با نزدیک شدن به آنان ملزم به رعایت سرعت مطمئنه هستند و چنانچه راننده ای با عابر ویلچر س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرایی شدن قانون عصای سفید از ابتدای مهرماه/ عصای سفید؛ تابلوی ایست رانندگان

اجرایی شدن قانون عصای سفید از ابتدای مهرماه/ عصای سفید؛ تابلوی ایست رانندگان