مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1396 ساعت 13:352017-10-12اجتماعي

متهمین به جای تحمل حبس مسیر تردد زائرین اربعین را پاکسازی می کنند


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه از اجرای طرحی خبر داد که بر اساس آن متهمین به جای تحمل حبس به پاکسازی و نظافت مسیر تردد زائرین عتبات عالیات خواهند پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، محمدرضا عدالتخواه در نشستی که با حضور روسا و دادستانهای حوزه های قضایی استان و دیگر ادارات مربوطه به منظور استفاده از مجازات های جایگزین حبس در ایام اربعین برای بهسازی و پاکسازی محیط زیست برگزار شد، با بیان اینکه خدمت به زوار امام حسین(ع) از حسنات و افتخارات است، گفت: با توجه به اینکه امسال استان کرمانشاه یکی از استان های محل عبور زوار عتبات است، دستگاه قضایی تمهیداتی را در نظر گرفته و سعی دارد در این ایام به بهترین نحو به زائرین خدمت رسانی کند.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات در این ایام آلوده شدن محیط زیست است که همواره محلی برای تبلیغات منفی بیگانگان شده است.

آنهایی که شکوه 20 میلیونی و عشق و شور بی حد و اندازه را به امام حسین (ع) نمی بینند و با دستاویز قرار دادن این امور به سیاه نمایی می پردازند که بر اساس طرحی که در نظر گرفته ایم بر آنیم که این مشکل را مرتفع کنیم.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه افزود: در همین راستا قصد داریم با استفاده از مجازات های جایگزین حبس از نوع نظافت برای متهمینی که تمایل دارند حکم صادر کنیم تا در ایام اربعین به پاکسازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متهمین به جای تحمل حبس مسیر تردد زائرین اربعین را پاکسازی می کنند

متهمین به جای تحمل حبس مسیر تردد زائرین اربعین را پاکسازی می کنند