مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1396 ساعت 12:102017-10-12سياسي

عذر بدتر از گناه آقای شهردار؛ ببخشید، من نمونه نیستم و اشتباه شده!


پس از انتشار نامه ای عجیب از سرپرست سابق شهرداری رشت که بر خلاف رویه های قانونی وی به خود نامه نوشت و یکی از خانه های سازمانی شهرداری را در اختیار گرفت، - اکنون از این شهرداری نامه دیگری منتشر شده که نه تنها عجیب است، بلکه این گمانه را مطرح می کند که این شهرداری با مجموعه ای از تخلفات مالی و اداری رو به رو باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمد پورناصرانی، شهردار منطقه یک شهرداری رشت که دو سال پیش در قالب نامه ای رسمی خود را به عنوان کارمند نمونه به مدیر اداری شهرداری معرفی کرد و به احتمال زیاد از مزایای این اقدام نیز بهره برد، اکنون که تصویر نامه مکتوب و رسمی اش رسانه ای شده است، در اقدامی قابل تأمل ضمن تأیید اصل ماجرا از مردم شهر رشت بخاطر این نامه عذرخواهی کرد و مطالبی را بر زبان آورد که مصداق بارز عذر بدتر از گناه است.

در این نامه که در شهریور ماه سال 1394 و با سربرگ رسمی شهرداری به امضای ناصرانی شهردار منطقه یک رسید، خطاب به علیرضا دانش، مدیر امور اداری آمد: احتراماً آقایان محمد پورناصرانی به عنوان مدیر نمونه و باقر قنبری به عنوان کارمند نمونه معرفی می گردند.

انتشار این نامه در روزهای گذشته موجی از تعجب و اعتراض را در میان افکار عمومی به ویژه شهروندان رشتی ایجاد کرد و این مقام مسئول را به واکنش وادار کرد؛ واکنشی که خود حاوی ابهام ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عذر بدتر از گناه آقای شهردار؛ ببخشید، من نمونه نیستم و اشتباه شده!

عذر بدتر از گناه آقای شهردار؛ ببخشید، من نمونه نیستم و اشتباه شده!