مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1396 ساعت 12:252017-10-11بين الملل

تشکر البشیر از دو ولیعهد ابوظبی و عربستان به دلیل کمک به لغو تحریم های آمریکا


رییس جمهور سودان در تماس های تلفنی جداگانه با ولیعهد ابوظبی و ولیعهد عربستان از تلاش های آن دو برای لغو تحریم های آمریکا از کشورش تقدیر و تشکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سودان، عمر البشیر، رییس جمهور سودان در تماس تلفنی با محمد بن زائد، ولیعهد ابوظبی و معاون فرمانده کل نیروهای مسلح امارات از نقش سازنده و مثبت این کشور در لغو تحریم های اقتصادی اعمال شده از سوی آمریکا و نیز پایبندی آن به ادامه تلاش ها برای حذف نام سودان از لیست کشورهای حامی تروریسم تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین خبرگزاری محمد بن زائد نیز در این گفت وگوی تلفنی لغو تحریم های اعمال شده از سودان را به عمر البشیر تبریک گفت و در ادامه ابراز امیدواری کرد این امر بتواند موجب تقویت تلاش های سودان در راستای تحقق صلح، ثبات و توسعه در این کشور شود.

رییس جمهور سودان تماس تلفنی دیگر نیز با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان داشت و در آن از تلاش های وی برای لغو تحریم ها تشکر کرد.

آمریکا روز جمعه اعلام کرد، تحریم های اقتصادی که از سال 1997 میلادی بر سودان اعمال شده بود لغو شده و این تصمیم از تاریخ 12 اکتبر جاری اجرایی می شود.

این تصمیم شامل حذف نام سودان از لیست آمریکا ویژه کشورهای حامی تروریسم نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکر البشیر از دو ولیعهد ابوظبی و عربستان به دلیل کمک به لغو تحریم های آمریکا

تشکر البشیر از دو ولیعهد ابوظبی و عربستان به دلیل کمک به لغو تحریم های آمریکا