مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1396 ساعت 09:252017-10-11دانش

گسترش همکاری پایگاه استنادی علوم جهان اسلام با وزارت علوم اندونزی


وزیر تحقیقات، فناوری و آموزش عالی اندونزی با حضور در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام در شیراز یک سند تفاهم همکاری در زمینه همکاری های علمی و تحقیقاتی با پایگاه استنادی علوم جهان اسلام مبادله کرد.

- تبادل تفاهم نامه همکاری علمی-پژوهشی بین پایگاه استنادی جهان اسلام و وزارت تحقیقات، فناوری و آموزش عالی اندونزی به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پروفسور محمد ناصر که در راس یک هیات عالی رتبه دانشگاهی از جمله معاون ارتباطات بین الملل خود و نیز رؤسای دانشگاه های فناوری باندونگ و دانشگاه گاجامادا به شیراز سفر کرده بود، با هدف آشنایی با پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و نیز خدمات و سرویس های علمی-پژوهشی آن از این پایگاه دیدار کرد.

پروفسور محمد ناصر، وزیر تحقیقات، فناوری و آموزش عالی طی سخنانی پس از تبادل این تفاهم نامه ضمن ابراز خوشحالی از شروع همکاری وزارت تحت مدیریت وی و نیز دانشگاه های این کشور با پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، خواستار حضور قوی تر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اندونزی در ISC و به تبع آن در بین دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی جهان اسلام شد.

دکتر محمدجواد دهقانی، سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نیز گزارش مفصلی از وضعیت فعلی رشد و توسعه علمی دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی اندونزی، مقایسه جایگاه و رتبه دانشگاه های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری پایگاه استنادی علوم جهان اسلام با وزارت علوم اندونزی

گسترش همکاری پایگاه استنادی علوم جهان اسلام با وزارت علوم اندونزی