مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1396 ساعت 21:252017-10-10حوادث

آتش سوزی گسترده کارگاه قطعات پلاستیکی


یک کارگاه تولید قطعات پلاستیکی در شهرک فیروزبهرام دچار حریق گسترده شد.

- سید جلال ملکی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر آتش سوزی گسترده در یک کارگاه تولید قطعات پلاستیکی در شهرک فیروزبهرام درباره جزییات این حادثه اظهار کرد: ساعت 17:21 بعدازظهر امروز آتش سوزی گسترده در یک کارگاه تولید قطعات پلاستیکی در شهرک فیروزبهرام، بعد از گلدسته به سامانه 125 اعلام شد به سرعت آتش نشانان سه ایستگاه آتش نشانی همراه با خودروی حامل دستگاه تنفسی و خودروی فوماتیک به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل آتش سوزی یک سوله قدیمی، مسقف به وسعت حدودی 600 متر بود؛ داخل آن مقدار زیادی قطعات پلاستیکی وجود داشت و دچار حریق شده بود، همچنین زمانیکه آتش نشانان به محل حادثه رسیدند بخش زیادی از این سوله آتش گرفته و کاملاً شعله ور بود.

وی با بیان اینکه آتش به سرعت در حال سرایت به انبارها و کارگاه های مجاور بود، خاطرنشان کرد: آتش نشانان با یک مدیریت خوب عملیات را آغاز کرده، از چند طرف آتش را تحت کنترل خود درآوردند و از سرایت آتش به سوله ها و انبارهای مجاور جلوگیری شد.

ملکی تصریح کرد: خوشبختانه در این حادثه مورد مصدومیت نداشتیم و در حال حاضر آتش نشانان در حال لکه گیری، ایمن سازی محل حادثه و مراحل پایانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی گسترده کارگاه قطعات پلاستیکی

آتش سوزی گسترده کارگاه قطعات پلاستیکی