مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1396 ساعت 14:352017-10-10اقتصادي

پرداخت 120 میلیارد تومان اعتبار به روستاهای خراسان شمالی در دولت یازدهم


مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان شمالی گفت: بررسی کارنامه چهار ساله دولت یازدهم نشان می دهد که بالغ بر 120 میلیارد تومان اعتبار به اعضای شورای روستا و دهیاری ها به منظور حل مشکلات مناطق روستایی استان تزریق شده است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، عبدالله قدرتی اظهار کرد: رسیدگی به روستاها یکی از موضوعات اصلی برای دولت تدبیر و امید است زیرا کم توجهی به مناطق روستایی موجب افزایش مهاجرت آنان به شهرها و حاشیه شهرها خواهد شد.

وی تاکید کرد: بخش عمده ای از تولید و امنیت غذایی بر عهده روستاییان است؛ بنابراین فراهم سازی امکانات زیرساختی و تامین خدمات اولیه هم چون آب، برق، گاز، بهداشت و تحصیل و نیز تاکید بر افزایش اشتغال و تولید اقتصادی روستاییان در دستور کار دولت تدبیر و دولت قرار گرفت.

وی ادامه داد: اشتغال دغدغه اصلی در روستاها بوده از همین رو ایجاد اشتغال پایدار روستاها اولویت دولت تعریف شده است و بنابراین ارائه تسهیلات ارزان قیمت و طرح مشارکت اقتصادی روستاییان کلید خورد.

وی با اشاره به امضای تفاهم نامه بنیادعلوی و بانک سینا برای کارآفرینی در مناطق محروم گفت: بر اساس این تفاهم نامه مقرر شده که بانک سینا به هر استان 20میلیاردتومان تسهیلات کارآفرینی بدهد که از این مبلغ به هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 120 میلیارد تومان اعتبار به روستاهای خراسان شمالی در دولت یازدهم

پرداخت 120 میلیارد تومان اعتبار به روستاهای خراسان شمالی در دولت یازدهم