مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1396 ساعت 16:502017-10-07سياسي

توسعه شرکت های دانش بنیان در حوزه فضا اولویت معاونت علمی است


معاون علمی وفناوری رییس جمهور توسعه شرکت های دانش بنیان در حوزه فضا و ارائه سرویس به بخش هایی همچون کشاورزی و صنعت را جزء اولویت های معاونت علمی عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سورنا ستاری امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشگاه فضایی ایران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حوزه فضا انتخابات خوبی در حال رخ دادن است، اظهار کرد: نگرش جدیدی بر روی نحوه ارائه سرویس ها حاکم شده، به گونه ای که سرویس های متنوعی را به بخش های مختلف کشور ارائه می کنیم.

معاون علمی وفناوری رییس جمهور افزود: علاوه بر پژوهشگاه فضایی ایران پژوهشکده های اقماری نیز سرویس های جانبی خود را به بخش های مختلف کشور ارائه می کنند.

وی ادامه داد: تجاری سازی بخش فضا، توسعه شرکت های دانش بنیان در حوزه فضا و ارائه سرویس به بخش های مختلف همچون کشاورزی و صنعت از اولویت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است.

ستاری همچنین در خصوص جایگاه ایران در حوزه نانو، گفت: در هفت ماه اول سال میلادی از لحاظ تعداد مقالات به رتبه چهار صعود کردیم که این مسئله افتخاری برای بخش علمی کشور است.

وی ادامه داد: از طرفی سال گذشته میزان فروش شرکت ها نیز به بیش از 800 میلیارد تومان رسید که نشان می دهد در حوزه تجاری سازی تکنولوژی گام های خوبی برداشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه شرکت های دانش بنیان در حوزه فضا اولویت معاونت علمی است

توسعه شرکت های دانش بنیان در حوزه فضا اولویت معاونت علمی است