مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1396 ساعت 15:152017-10-07سياسي

«اخلاق» و «معنویت» محور هفتمین اردوی ملی طریق جاوید


رییس مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی گفت: هفتمین دوره اردوی فرهنگی آموزشی طریق جاوید روزهای هجدهم تا بیست و یکم مهرماه سال جاری با محوریت اخلاق و معنویت در مشهد مقدس برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد هاشمی تروجنی، با بیان این مطلب اظهار کرد: هفتمین دوره اردوی فرهنگی آموزشی طریق جاوید، ویژه بازشناسی سیره و اندیشه معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(س) روزهای هجدهم تا بیست و یکم مهرماه در جوار حرم مطهر حضرت ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (علیهما السلام) برگزار می شود.

وی با بیان این خبر افزود: در این دوره که با حضور سیصد نفر از دانشجویان منتخب دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور برگزار می شود، اساتید و صاحب نظران حوزوی و دانشگاهی به بررسی ابعاد نگرش اخلاقی امام خمینی می پردازند.

رییس مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی در ادامه افزود: در این دوره از اردوی طریق جاوید از حضور اساتید شناخته شده و مبرز حوزه اندیشه ورزی در نظام حوزه و دانشگاه بهره گرفته شده است.

برای مثال دکتر عماد افروغ درس گفتار اخلاق و سیاست متعالیه از دیدگاه امام خمینی را ارائه می دهد و حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمد واعظی به بررسی ابعاد منظومه اخلاقی و معنوی امام خمینی می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اخلاق» و «معنویت» محور هفتمین اردوی ملی طریق جاوید

«اخلاق» و «معنویت» محور هفتمین اردوی ملی طریق جاوید