مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1396 ساعت 11:002017-10-04ورزشي

طارمی و این 10 نفر در کمیته اخلاق


"همانطور که در خبرها خوانده اید، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به منظور بررسی زوایای مختلف پرونده محکومیت مهدی طارمی، قصد از افراد مرتبط با این پرونده دعوت بعمل بیاورد.

- "همانطور که در خبرها خوانده اید، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به منظور بررسی زوایای مختلف پرونده محکومیت مهدی طارمی، قصد از افراد مرتبط با این پرونده دعوت بعمل بیاورد.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت نود در ادامه نوشت: فدراسیون فوتبال با توجه به تاکید وزیر ورزش و جوانان مبنی بر بررسی زوایای مختلف پرونده محکومیت باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی و همچنین ریشه یابی علل صدور حکم فیفا به شکلی ویژه به این پرونده ورود کرده است.

سلطانی فر از تاج خواسته است علاوه بر بررسی علل محکومیت پرسپولیس و بروز این اتفاق، دفاعیه ای ارسال شود که حتی الامکان منجر به لغو محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات و حکم مالی صادره شود.

در این باره سایت نود متوجه شد مسئولانی از باشگاه پرسپولیس، مهدی طارمی و وکیل وی، حسین هدایتی و برخی افراد نقش آفرین در این ماجرا به کمیته اخلاق دعوت خواهند شد.

از باشگاه پرسپولیس علی اکبر طاهری مدیرعامل باشگاه به عنوان مطلع ترین فرد در این پرونده با حضور در کمیته اخلاق گزارشی را ارائه خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طارمی و این 10 نفر در کمیته اخلاق

طارمی و این 10 نفر در کمیته اخلاق