مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1396 ساعت 16:202017-10-02اقتصادي

اخلاق گرایی و مشتری مداری؛ اولویت بانک پارسیان


سیصد و پانزدهمین شعبه بانک پارسیان در شهر اندیشه شهریار افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک پارسیان"، در این رویداد اعضای شورای شهر شهریار و همچنین خسروانی، عضو هیات مدیره و معاون اجرایی و دیگر مدیران این بانک و جمعی از صاحبان کسب و کار حضور داشتند.

وکیلی، عضو شورای شهراندیشه درآیین افتتاح این شعبه، گفت: امید می رود حضور بانک پارسیان در این منطقه موجب رونق بیشتر تولید و کسب وکار مردم شود.

وی افزود: همان گونه که این بانک از سال های دور تاکنون نام نیکی از خود به یادگار گذاشته، امید می رود درسال های آتی نیز اخلاق گرایی و مشتری مداری این بانک موجب شود تا مردم با سهولت بیشتری از خدمات بانک پارسیان بهره مند شوند.

خسروانی عضو هیات مدیره بانک پارسیان نیز گفت : بانک پارسیان با تکمیل زنجیره ارزش مدارانه خدمات در قالب سوپرمارکت های مالی، مشتریان را از مراجعات مکرر برای درخواست های مالی بی نیاز می کند.

همچنین با دراختیار داشتن بخش عمده ای از خدمات کارتخوان ها که توسط شرکت تجارت الکترونیک پارسیان ارایه می شود، تلاش می کند تا مطابق استاندارهای روزدنیا خدمت رسانی به مردم داشته باشیم.

عضو هیات مدیره بانک پارسیان در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: بانک پارسیان درحوزه تامین مالی علاوه براینکه از محصولات متعارف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاق گرایی و مشتری مداری؛ اولویت بانک پارسیان

اخلاق گرایی و مشتری مداری؛ اولویت بانک پارسیان