مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 21:552017-09-26بين الملل

پوتین پیروزی مرکل در انتخابات پارلمانی آلمان را تبریک گفت


ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه امروز (سه شنبه) در گفت وگویی تلفنی با آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان پیروزی وی در انتخابات پارلمانی این کشور را به او تبریک گفته و از آمادگی کشورش برای ادامه همکاری های دوجانبه سودمند با آلمان خبر داد.

- امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 15 ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه امروز (سه شنبه) در گفت وگویی تلفنی با آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان پیروزی وی در انتخابات پارلمانی این کشور را به او تبریک گفته و از آمادگی کشورش برای ادامه همکاری های دوجانبه سودمند با آلمان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کرملین اعلام کرد، ولادیمیر پوتین در یک تماس تلفنی موفقیت مرکل و ائتلاف متعلق به او در انتخابات پارلمانی 24 سپتامبر آلمان و رسیدن به چهارمین دور صدراعظمی این کشور را به او تبریک گفت.

طبق این بیانیه پوتین و مرکل هر دو آمادگی خود برای تداوم همکاری های دوجانبه سودمند بین کشورهایشان را مورد تاکید قرار دادند.

این گفت وگوی تلفنی بعد از آن انجام شد که نتایج انتخابات پارلمانی روز یکشنبه در آلمان نشان داد، ائتلاف CDU/CSU متعلق به مرکل توانسته 33 درصد آرای این انتخابات را به دست آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین پیروزی مرکل در انتخابات پارلمانی آلمان را تبریک گفت

پوتین پیروزی مرکل در انتخابات پارلمانی آلمان را تبریک گفت