مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 21:402017-09-26سياسي

مقدسی خبر داد: شرط وزیر اقتصاد برای سهامدار هپکو / تنظیم تذکر کتبی با 21 امضا


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای این کمیسیون در تذکری کتبی که فردا در صحن علنی مجلس قرائت می شود خواستار رسیدگی به وضعیت کارگران هپکو و آذراب خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا - منطقه مرکزی، سیدمهدی مقدسی در جمع خبرنگاران افزود: در راستای پیگیری برای رفع مشکلات آذراب و هپکو امروز در جلسه کمیسیون ویژه اصل 44 که با حضور وزیر امور اقصادی و دارایی معاونان وی برگزار شد، گزارش آخرین وضعیت این واحدها را ارائه داده و در خصوص پرداخت حقوق معوق کارگران تاکید کردم.

وی اظهار کرد: به گفته وزیر اقتصاد چنانچه خریدار سهام هپکو از خصوصی سازی، تا پایان هفته دو ماه حقوق و تا پایان هفته آینده کل معوقات کارگران را تسویه نکند، قرارداد منعقد شده با وی لغو خواهد شد.

وی افزود: در جلسه کمیسیون تخصصی صنایع و معادن نیز گزارش وضعیت این دو واحد ارائه شده و مشکلات کارگران و عدم پرداخت حقوق چندماهه و دیگر مشکلات آنان را تشریح کردم.

وی افزود: پس از بحث و بررسی در خصوص این موضوع، اعضای کمیسیون ضمن حمایت از کارگران، نسبت به تنظیم تذکر کتبی خطاب به رییس جمهور و وزرای صنعت و معدن، اقتصاد و تعاون اقدام کردند که در این تذکر بر فوریت در رسیدگی به مشکلات کارگران هپکو و آذراب و رفع آنها تاکید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقدسی خبر داد: شرط وزیر اقتصاد برای سهامدار هپکو / تنظیم تذکر کتبی با 21 امضا

مقدسی خبر داد: شرط وزیر اقتصاد برای سهامدار هپکو / تنظیم تذکر کتبی با 21 امضا