مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 21:352017-09-26سياسي

مشارکت بانوان سیستان و بلوچستان در عرصه سیاسی و اجتماعی چشمگیر بوده است


معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: مشارکت بانوان سیستان و بلوچستان در عرصه سیاسی و اجتماعی به ویژه در شوراهای اسلامی شهر و روستا بسیار چشمگیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا - منطقه سیستان و بلوچستان، معصومه ابتکار در گردهمایی بانوان منتخب سیستان و بلوچستان در تالار فردوسی زاهدان افزود: باید از این فرصت علاوه بر توسعه پایه ای هر منطقه برای بهبود وضعیت زنان استان استفاده شود.

معاون رییس جمهور در ادامه بیان کرد: امروز شاهد اشتعال زنان در پست های مدیریتی خوبی در استان هستیم.

ابتکار اظهار کرد: انتصاب بانوان در پست های مدیریتی ارشد، فرمانداری ها، معاون استاندار و غیره نشان از اعتماد استاندار سیستان و بلوچستان به حضور این قشر در عرصه مدیریتی دارد.

وی تصریح کرد: استمرار سیاست های دولت یازدهم و پیگیری مطالبات به حق مردم در همه بخش ها از جمله عدالت اجتماعی اولویت دولت دوازدهم و دکتر روحانی است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات خوب صورت گرفته در دولت تدبیر و امید امروز شاهد کاهش جمعیت دختران بازمانده از تحصیل در سیستان و بلوچستان هستیم اظهار کرد: در بحث بهداشتی نیز پیشرفت های زیادی در دولت یازدهم در زمینه ارائه خدمات اولیه بهداشتی به ویژه به مادران و زنان باردار در سیستان و بلوچستان رخ داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بانوان سیستان و بلوچستان در عرصه سیاسی و اجتماعی چشمگیر بوده است

مشارکت بانوان سیستان و بلوچستان در عرصه سیاسی و اجتماعی چشمگیر بوده است