مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 19:462017-09-26ورزشي

تساوی در دربی خوزستان پورموسوی و ویسی امتیازات دربی را تقسیم کردند


دو تیم فولاد خوزستان و استقلال خوزستان در دربی خوزستان به تساوی دست پیدا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزش خبرگزاری فارس" خوزستان از اهواز، تیم فولاد خوزستان در حالی که یک نیمه ده نفره بود، توانست در برابر شاگردان عبدالله ویسی در تیم استقلال خوزستان به یک تساوی دست پیدا کند.

ترکیب دو تیم در این مسابقه به شرح زیر است: حامد لک، عبدالله کرمی، ایوب والی، فرزاد جعفری، عبدالله ناصری، احمد عبدالله زاده، سینا مریدی، پیمان شیرزادی، نوید عاشوری، رحیم زهیوی و آرش افشین.

سرمربی: سید سیروس پورموسوی وحید شیخ ویسی، عقیل کعبی، موسی کولی بالی، ابوالفضل علایی، حسین بهرامی، سید علیرضا زندوی، میثم دورقی، سلمان بحرانی، کلودیو مارینی جونیور، فرید بهزادی کریمی و رضا کرملاچعب.

سرمربی: عبدالله ویسی در این دیدار بازی در نیمه نخست سرد و کسل کننده دنبال شد و دو تیم نتوانستند موقعیت آنچنانی روی دروازه ها ایجاد کنند؛ تنها اتفاق ویژه این نیمه اخراج عبدالله کرمی در دقیقه 44 بازی بود که پس از انجام خطا و اعتراض به وحید کاظمی، داور این مسابقه، از زمین مسابقه اخراج شد.

در نیمه دوم اما استقلال خوزستان سعی کرد که از ده نفره بودن تیم حریف استفاده کند و حمله های متعددی را روی دروازه فولادی ها طرح ریزی کرد، اما برخلاف روند بازی این تیم فولاد خوزستان بود که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تساوی در دربی خوزستان پورموسوی و ویسی امتیازات دربی را تقسیم کردند

تساوی در دربی خوزستان پورموسوی و ویسی امتیازات دربی را تقسیم کردند