مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 19:252017-09-26اقتصادي

افزایش تقاضا برای سوخت، به تعادل بازار نفت سرعت می بخشد


روز سه شنبه مدیران ارشد صنعت نفت گفته اند که رشد تقاضای قوی برای نفت در اقتصادهای نوظهور به رهبری چین و هند، و همچنین از سوی اروپا، موجب می شود که ذخایر نفتی، - تابناک پلاس ، شنبه تا پنجشنبه به استثنای تعطیلات رسمی، پس از ساعت 20: 00 برای مشاهده مخاطبان در تابناک منتشر می شود.

مروری بر رورنامه های یکشنبه دوم مهر؛ آغاز سال تحصیلی و به صدا درآمدن زنگ مدارس توسط روحانی و انتقادات او از به روز نبودن کتب درسی، آخرین وضعیت پرونده آمرین حمله به علی مطهری، نقد و بررسی دوگانه سخرانی های روحانی و ترامپ در سازمان ملل، گل به خودی پرهزینه مهدی طارمی و آخرین نقد ها و نظر ها پیرامون همه پرسی استقلال کردستان عراق، از موضوعاتی است که در روزنامه های امروز محل بحث و گزارش های خبری و تحلیلی شده است.

در پانصد و دهمین ساعت صفر خواهید شنید؛ ساعت صفر زمانی است برای شنیدن ناشنیده ها.

ساعت صفر برای کسانی است که وقت خواندن ندارند، ولی وقت شنیدن دارند و علاقه دارند ناشنیده هایی دیگری همچون: حرف های از دل برامده یک نانوا؛ اگر برنامه های تلویزیونی ما با کیفیت بودند آیا بازهم مردم سراغ ماهواره نمی رفتند؟؛ را بشنوند.

فوتو نیوز تابناک ؛ تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش تر؛ می خواهیم با بخش خبری فوتونیوز ، مقامات با شما بی روت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تقاضا برای سوخت، به تعادل بازار نفت سرعت می بخشد

افزایش تقاضا برای سوخت، به تعادل بازار نفت سرعت می بخشد