مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 18:102017-09-26فرهنگي

یک آمار رسمی از تولیدات فیلم های دفاع مقدسی


مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، 20 فیلم مستند و انیمیشن با موضوع انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت در منطقه را در دست تولید دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مستندهای 18 درصد ، عکس ها نمی جنگند ، ژنرال های 13 ساله ، مسیر ، فرزندان شب ، خشت و خشم ، تو از یاد نرفته ای ، شهدای چوار و شهید حمیدرضا بیابانی از تولیدات مستند جدید این مرکز با محوریت موضوع دفاع مقدس هستند.

همچنین مرکز گسترش در راستای حمایت از ساخت انیمیشن هایی با موضوع دفاع مقدس، آثاری چون بادها کجا می میرند ، فرمانده کوچولو و شهید گمنام را در دست تولید دارد.

بانوی انقلاب ، ترور سرچشمه ، واقعه التنف ، قصه سوریه ، شهید همدانی ، کو؟ بانی ، از کابل تا دمشق و ضد نور هم عنوان تولیدات جدید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با موضوع انقلاب اسلامی و مقاومت در منطقه هستند.

18 درصد به کارگردانی مصطفی شبان به روایت داستان یک جانباز ایرانی می پردازد که در سال 1367 برای درمان جراحت شیمیایی به ژاپن فرستاده می شود.

وی به تشخیص پزشک ژاپنی به ایران بازگردانده می شود تا آخرین روزهای خود را کنار خانواده اش بگذراند، اما 17 سال بعد او را زنده، در صف حافظان صلح جهانی می بینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک آمار رسمی از تولیدات فیلم های دفاع مقدسی

یک آمار رسمی از تولیدات فیلم های دفاع مقدسی