مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 18:102017-09-26سياسي

متوسط زمان رسیدن به حریق 4:11 است/ بهبود کمی و کیفی آموزشی دغدغه ماست


مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در مراسم روز آتش نشان به تشریح اقدامات انجام گرفته از سوی این سازمان پرداخت و درباره زمان رسیدن به حادثه گفت: - متوسط زمان رسیدن به حریق 4:11 است/ بهبود کمی و کیفی آموزشی دغدغه ماست مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در مراسم روز آتش نشان به تشریح اقدامات انجام گرفته از سوی این سازمان پرداخت و درباره زمان رسیدن به حادثه گفت: متوسط زمان رسیدن نیروهای آتش نشانی به حریق چهار دقیقه و 11 ثانیه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید شریف زاده در مراسم روز آتش نشان که در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد به تشریح اقدامات این سازمان پرداخت و گفت: تلاش ما این بود که مجموعه اقداماتمان را به سمت و سویی ببریم تا سازمان آتش نشانی از حالت سنتی خارج شود و سعی کردیم با استفاده از تجربه های جهانی به صورت بومی عمل کنیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: همچنین سعی کردیم علاوه بر توسعه سخت افزاری در زمینه نرم افزاری و انسان افزاری نیز قدم هایی برداریم که این تغییرات نیاز به توسعه زیرساختی متعددی دارد.

وی توجه به کاهش زمان رسیدن به حریق را از مهمترین دغدغه های دوران فعالیتش خواند و گفت: با جذب حداکثری بودجه و توسعه ایستگاه ها در نقاط مستعد حادثه تلاش کردیم که فعالیت هایمان از رشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متوسط زمان رسیدن به حریق 4:11 است/ بهبود کمی و کیفی آموزشی دغدغه ماست

متوسط زمان رسیدن به حریق 4:11 است/ بهبود کمی و کیفی آموزشی دغدغه ماست