مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 16:502017-09-26حوادث

مرگ سارق حین سرقت


رییس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند سرقت از منازل و مرگ یکی از اعضای باند درپی سقوط از طبقه چهارم حین سرقت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ساعت 21 روز چهاردهم خردادماه امسال از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به کلانتری 141 باغ فیض اعلام شد که سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ به شماره انتظامی معلوم، قصد سرقت از طبقات یک مجتمع مسکونی در خیابان اباذر را داشتند که اهالی مجتمع متوجه و با سارقان درگیر شده و آنان از محل متواری شده اند.

باتشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت منزل و به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت که با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان با شناسایی مالک حقوقی خودرو پراید مورد استفاده در سرقت اطلاع پیدا کردند که فردی به نام حسن.

گ متولد 1363 این خودرو را در منطقه رباط کریم از مالک آن به صورت قولنامه ای خریداری کرده اما پس از تحویل خودرو اقدامی برای انتقال قانونی مدارک مالکیت خودرو نکرده است.

باشناسایی حسن.

گ، بررسی سوابق وی دردستورکار کارآگاهان قرار گرفت و مشخص شد که او یکی از مجرمان سابقه دار در زمینه ارتکاب جرایم مختلف است که بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف مرتبط با سرقت خودرو و منزل دستگیر و روانه زندان شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ سارق حین سرقت

مرگ سارق حین سرقت