مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 16:502017-09-26پزشكي

تقویم آزمون های نیمه دوم سال جاری وزارت بهداشت


آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت(MHLE) نخستین آزمون تقویم آزمون های علوم پزشکی در نیمه دوم سال جاری است که 13 مهر برگزار می شود و پس از آن 11 آزمون دیگر وزارت بهداشت در ماه های آینده سال جاری برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با فرا رسیدن مهر ماه تکاپوی دانشجویان در محیط های دانشگاهی کشور از سر گرفته شده و هنوز سال تحصیلی شروع نشده، بسیاری از دانشجویان خود را مهیای آزمون های آموزشی می کنند.

برگزاری 20 آزمون در نیمه نخست سال نگاهی به تقویم آزمون های علوم پزشکی سال جاری نشان می دهد که از مجموع 32 آزمون، تعداد 20 آزمون در نیمه نخست سال برگزار شده است و 12 آزمون نیز در ماه های باقی مانده سال 96 برگزار خواهد شد.

با اعلام نتایج دو آزمون بزرگ کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی علوم پزشکی، دانشگاه ها و دانشجویان علوم پزشکی خود را برای 12 آزمون باقی مانده در سال جاری آماده می کنند که در این میان سهم آزمون زبان انگلیسی با سه بار برگزاری در ماه های مهر، دی و بهمن بیش از سایر آزمون هاست.

آغاز آزمون های نیمه دوم سال 96 با زبان انگلیسی دانشجویان علوم پزشکی همان گونه که نیمه نخست سال جاری را با آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت(MHLE) آغاز کردند، نیمه دوم امسال را نیز چنین خواهند کرد و داوطلبان این آزمون در تاریخ 13 مهر مهیای دوره چهل و دوم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویم آزمون های نیمه دوم سال جاری وزارت بهداشت

تقویم آزمون های نیمه دوم سال جاری وزارت بهداشت