مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 16:062017-09-26اقتصادي

مرکز ملی بهداشت آمریکا هشدار داد افزایش صعودی نرخ خودکشی در آمریکا


بر اساس آمار جدید مرکز ملی بهداشت جهانی، میزان خودکشی در دختران 15 تا 19 ساله آمریکایی تا ابتدای سال 2016 به بالاترین نرخ خود در 40 سال اخیر رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی فارس، بر اساس آمار جدید مرکز ملی بهداشت جهانی، میزان خودکشی در دختران 15 تا 19 ساله آمریکایی تا ابتدای سال 2016 به بالاترین نرخ خود در دهه های اخیر رسیده است.

بررسی ها نشان داده است، از سال 2007 به بعد نرخ خودکشی در دختران با افزایش عجیبی روبه رو بوده است؛ در مقایسه با افزایش نرخ خودکشی در دختران مشخص شد، نرخ خودکشی در پسران در همین رده سنی 31 درصد افزایش یافته است.

سیمون، نویسنده این گزارش و محقق مرکز پیشگیری و کنترل بیماری ها در ایالات متحده می گوید: نرخ خودکشی در سالمندان افزایش نیافته است، اما از 2007 تا ابتدای 2016، نرخ خودکشی در پسران جوان 31 درصد افزایش داشته و در دختران با 2 برابر افزایش روبه رو بوده است؛ ضمن اینکه در زمان بی ثباتی اقتصادی نرخ خودکشی نیز با رشد عجیبی مواجه می شود .

این محقق اضافه می کند: ما می دانیم که به طور کلی تحقیقات، افزایش میزان خودکشی در میان تمام رده های سنی در ایالات متحده آمریکا را نشان می دهد .

کارل محقق دانشگاه ایالتی اوهایو اضافه می کند: افزایش نرخ خودکشی بین نوجوانان می تواند نتیجه استعمال مواد مخدر، مصرف الکل، قرارگیری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز ملی بهداشت آمریکا هشدار داد افزایش صعودی نرخ خودکشی در آمریکا

مرکز ملی بهداشت آمریکا هشدار داد افزایش صعودی نرخ خودکشی در آمریکا