مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 16:002017-09-26سياسي

ابتکار: در حال تدوین «جایزه ملی خانواده» هستیم


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: سیستان و بلوچستان، در بسیاری از شاخص ها به خصوص در بحث خانواده و اجتماعی رشد و توسعه، یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،معصومه ابتکار در کارگروه تخصصی بانوان و خانواده سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به اهمیت حوزه فعالیت های زنان در عرصه های مختلف سیاسی، مدیریتی، اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی دولت تدبیر و امید زمینه را برای فعالیت گسترده زنان کشور به ویژه در سیستان و بلوچستان فراهم کرده است.

وی در ادامه افزود: در طرح ها و برنامه ریزیهای کشور باید نقش متعادل جنسیتی برای زنان داشته باشیم.

ابتکار خاطرنشان کرد: تغییرات بسیار خوب و مثبتی در سیاست های اجتماعی در سطح ملی برای بانوان داشته ایم که در این زمینه باید نگاه متعادل به نقش زنان در برنامه ریزی های کشور بیشتر شود.

معاون رییس جمهور در ادامه به کار آفرینی زنان سرپرستان خانوار اشاره داشت و گفت: باید از این قشر در همه سطوح حمایت شود و به زنان روستایی نیز در این زمینه توجه ویژه ای بشود.

وی در ادامه گفت: استان سیستان و بلوچستان نگاه متعادل و همه جانبه و در همه سطوح به زنان دارد که باید این کار ادامه یابد و در این زمینه ما باید سیستان وبلوچستان را به عنوان یک نمونه موفق از استان ها در داشتن نگاه متعادل در زمینه زنان و خانواده معرفی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار: در حال تدوین «جایزه ملی خانواده» هستیم

ابتکار: در حال تدوین «جایزه ملی خانواده» هستیم