مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 15:302017-09-26اقتصادي

ماجرای برداشت 12 هزار میلیاردی برای یارانه


رییس سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر اینکه با وجود اهمیت صرفه جویی در هزینه ها، دولت در مورد پرداخت های پرسنلی انقباضی عمل نکرده است، اعلام کرد که متوسط حقوق کارکنان دولت از حدود یک میلیون و 470 هزار تومان در سال 1392 به دو میلیون و 970 هزار تومان در سال جاری افزایش یافته است.

- اما در ادامه این نشست نوبخت در مورد اینکه با وجود تاکیدی که دولت همواره بر کاهش هزینه ها دارد، همچنان نتوانسته طی چهار سال گذشته تاکنون اقدام قابل توجهی در کاهش هزینه های ناشی از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها داشته و برای غربالگری یارانه بگیران و حذف غیر نیازمندان انجام دهد.

در این شرایط دولت چه برنامه ای برای پرداخت های هدفمند و حذف غیر نیازمندان داشته و آخرین هزینه ها و درآمدهای هدفمندی در چه وضعیتی قرار دارد، توضیحاتی به ایسنا داد.

وی البته در مورد برداشت 12 هزار میلیاردی بابت پرداخت یارانه طی پنج ماهه اول امسال نیز توضیح داد.

وی گفت: منابع هدفمندی یارانه ها ازمحل افزایش قیمت حامل های انرژی و همچنین مجوز برداشت از خزانه تامین می شود که طی چند سال اخیر حدود 48 هزار میلیارد تومان پیش بینی می شود.

این در حالی است که آنچه طی سال های اخیر از درآمد این بخش به سازمان هدفمندی یارانه ها اختصاص پیدا کرده حدود 32 هزار میلیارد تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای برداشت 12 هزار میلیاردی برای یارانه

ماجرای برداشت 12 هزار میلیاردی برای یارانه