مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 15:302017-09-26سياسي

هیچ سایت همسریابی مجوزدار در کشور وجود ندارد


رییس پلیس فتا خوزستان با اشاره به مشکلاتی که ممکن است در پی استفاده از سایت های همسریابی ایجاد شود، گفت: هیچ سایت همسریابی در کشور وجود ندارد که مجوز داشته باشد و مردم نباید به این سایت ها اعتماد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، سرهنگ شاهین حسنوند در نشست هم اندیشی پلیس فتا با اصحاب رسانه که امروز (4 مهرماه) برگزار شد، اظهار کرد: مواردی در فضای فیزیکال رخ می دهد که انتشار آن از طریق فضای مجازی به صورت ناشناخته و افسارگسیخته انجام می شود.

وی با بیان اینکه هدف از تشکیل این جلسات نظام مند کردن تعاملات ایجاد شده میان پلیس فتا و رسانه ها است، افزود: هیچکس نباید یک خبر را بدون بررسی آسیب ها و تهدیدات منتشر کند.

رییس پلیس فتا خوزستان تصریح کرد: افرادی که این اخبار را در فضای مجازی منتشر می کنند هیچ آموزشی ندیده اند و غافل از صحت و سقم اخبار موجب باورپذیری مردم می شوند و نمی دانند انتشار این اخبار چه تبعاتی خواهد داشت.

حسنوند بیان کرد: قبل از انتخابات با حمایت اصحاب رسانه جلسه ای تشکیل شد تا موجب تشویش افکار عمومی نشوند که نتیجه خوبی دریافت شد.

در خصوص بحث عاشورا و اربعین نیز انتظار می رود برای جلوگیری از باورپذیری های اشتباه مردم به ویژه در زمینه سفر بدون ویزا به عراق آگاه سازی لازم انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ سایت همسریابی مجوزدار در کشور وجود ندارد

هیچ سایت همسریابی مجوزدار در کشور وجود ندارد