مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 15:312017-09-26پزشكي

سایه سنگین اعتیاد بر سر دانش آموزان مدارس خصوصی آمریکا


دانش آموزان آمریکایی که در مدارس خصوصی تحصیل می کنند یا در خانه های دانش آموزی بدون حضور پدر و مادر خود زندگی می کنند تا بهترین رتبه ها را کسب کنند، - در معرض مصرف مواد مخدر نظیر کوکایین و الکل هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی "، نتایج یک مطالعه در آمریکا نشان داده است، دخترانی که در مدارس خصوصی تحصیل می کنند سه برابر بیشتر از دیگر دختران در معرض خطر استعمال الکل و مواد مخدر هستند.

محققان دریافتند، دانش آموزانی که همه شرایط تحصیلی به طور خاص برایشان فراهم می شود، در مدارس خصوصی تحصیل می کنند یا در خانه های دانش آموزی بدون حضور پدر و مادر خود زندگی می کنند تا بهترین رتبه ها را کسب کنند، در معرض فزاینده مصرف مواد مخدر نظیر کوکایین و الکل هستند.

همچنین پسرانی که در مناطق ثروتمند رشد کرده اند و به مدارس "نخبگان" می روند، دو برابر بیشتر از دیگر همسالان خود ممکن است به سمت استعمال مواد مخدر و الکل سوق پیدا کنند.

پروفسور سانیا سرپرست ارشد این مطالعه از دانشگاه ایالتی آریزونا می گوید: ما در معرض خطر بالای استعمال مواد مخدر در میان بزرگسالان جوانی هستیم که مشغول تحصیل در دوره های قبل دانشگاه هستند؛ در واقع خطر در کمین نوجوانان باهوش و گاها نخبه ای است که برای دستیابی به نتایج بهتر مدارس خصوصی و خاص را انتخاب می کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه سنگین اعتیاد بر سر دانش آموزان مدارس خصوصی آمریکا

سایه سنگین اعتیاد بر سر دانش آموزان مدارس خصوصی آمریکا