مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 15:202017-09-26بين الملل

احتمال انتصاب گاتیلف به سمت نماینده دایمی روسیه در دفتر ژنو سازمان ملل


برخی منابع دیپلماتیک روسیه از انتصاب نماینده جدید روسیه در ژنو خبر می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا از کامرسانت، گنادی گاتیلف، معاون وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه قرار است جایگزین الکسی بروداوکین شود که از وی به عنوان سفیر جدید روسیه در قزاقستان نام برده می شود.

گاتیلف از ژانویه 2011 میلادی معاون وزیر امور خارجه روسیه بوده است، وی بر طیف وسیعی از مسائل در دیپلماسی چند جانبه روسیه با سازمان ملل متحد، نهادهای بین المللی، اقتصادی، زیست محیطی و حقوق بشری اشراف کامل دارد و روابط دوجانبه روسیه با یونسکو، سازمان های گردشگری، فرهنگی و ورزشی بین المللی را هدایت می کند.

این دیپلمات کهنه کار روس متولد سال 1950 میلادی است و پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه در سال 1972 میلادی در وزارت امور خارجه روسیه مشغول به کار شده است.

وی در سمت های مختلفی در داخل و خارج روسیه کار کرده است که مهمترین آن معاونت سرگیی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه و همچنین فعالیت دیپلماتیک در خلال سالهای 1999 تا 2004 میلادی در سازمان ملل متحد بوده است.

همچنین نمایندگی روسیه در سازمان های بین المللی از سال 2004 تا سال 2008 و مشاور ارشد دفتر دبیرکل سازمان ملل از دیگر سمت هایی است که در کارنامه کاری گاتلیف به چشم می خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال انتصاب گاتیلف به سمت نماینده دایمی روسیه در دفتر ژنو سازمان ملل

احتمال انتصاب گاتیلف به سمت نماینده دایمی روسیه در دفتر ژنو سازمان ملل