مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 13:402017-09-26اقتصادي

رشد 115 درصدی عملکرد اروندکنار


در ادامه آمارهای مثبت ثبت شده بنادر جنوبی ایران در سال 1396 در تخلیه و بارگیری محموله های اقتصادی بندر اروند کنار رشد مثبت 115 درصدی را به ثبت رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق آمارهای ارائه شده از سوی سازمان بنادر و دریانوردی از ابتدای امسال تاکنون از بنادر اصلی ایران مانند رجایی، چابهار و امام خمینی (ره) گرفته تا بنادر کوچک تر در طول ماه های گذشته آمارهای مثبت قابل قبولی را به ثبت رسانده اند.

یکی از اصلی ترین حوزه های دریایی که در سال جاری روزهای خوبی را پشت سر گذاشته بنادر آبادان و خرمشهر هستند.

در این راستا مدیر اداره بنادر و دریانوردی آبادان اعلام کرده بندر اروند کنار که جزو این مجموعه به حساب می آید از ابتدای سال جاری تاکنون افزایش بیش از 115 درصدی را در عملیات تخلیه و بارگیری در قیاس با مدت مشابه سال گذشته به ثبت رسانده است.

بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی سامانه آمار سازمان بنادر و دریانوردی از ابتدای سال 1396 تاکنون در این بندر بیش از 5000 تن کالا تخلیه و بارگیری شده که در قیاس با مدت مشابه افزایش 115 درصدی را نشان می دهد.

مقایسه میان آمارهای امسال و سال گذشته نشان می دهد که این بندر در مدت مشابه سال 1395 تنها 2300 تن کالا تخلیه و بارگیری کرده که آمارهای امسال حاکی از رشد قابل توجه در این عملکرد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 115 درصدی عملکرد اروندکنار

رشد 115 درصدی عملکرد اروندکنار