مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 13:152017-09-26اجتماعي

روزانه 10 تماس با 123 البرز درباره کودک آزاری گرفته می شود


معاون اموراجتماعی بهزیستی البرز گفت: در شبانه روز 10 تماس تلفنی با 123 درباره کودک آزاری گرفته می شود.

- مهشید موقر در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهارکرد: مرکز فوریت های اجتماعی بهزیستی در قالب چهار فعالیت عمل می کند که یکی ازآنها مربوط به کودک آزاری و کودکانی است که درمعرض آسیب قرار دارند.

شهروندان برای گزارش کودک آزاری باید با 123 تماس بگیرند تا مددکاران اجتماعی بهزیستی برای رسیدگی به موضوع پیش آمده به سرعت وارد عمل شوند.

وی با اشاره به تماس هایی که درخصوص کودک آزاری در استان گرفته می شود، افزود: در طول شبانه روز به طور میانگین 10 تماس با 123 درباره کودک آزاری و مسائل مرتبط با این موضوع گرفته می شود.

در تماس هایی که گرفته می شود، کارشناسان اجتماعی بهزیستی سعی می کنند وضعیت را با توجه به اطلاعات دریافتی بررسی کنند و تا جایی که می شود تلفنی افراد را راهنمایی و مشکلاتشان را حل کنند.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اظهارکرد: اگر مساله حاد باشد سریعا کارشناسان خدمات سیار اورژانس اجتماعی به محل اعزام می شوند و اوضاع را مورد بررسی قرار می دهند تا بتوانند به فرد آسیب دیده کمک کنند.

موقرگفت: اورژانس اجتماعی خدمات کارشناسی، مددکاری، حقوقی، روانشناسی و هرخدمتی که بتواند کمک رسان مردم باشد، انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 10 تماس با 123 البرز درباره کودک آزاری گرفته می شود

روزانه 10 تماس با 123 البرز درباره کودک آزاری گرفته می شود