مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 12:352017-09-26ورزشي

فراهم شدن زیرساخت های لازم در استفاده از مجازات های جایگزین حبس


هم اکنون زیرساخت های لازم برای استفاده از جایگزین های مجازات حبس در دادگستری استان کرمان وجود دارد.

- رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: هم اکنون زیرساخت های لازم برای استفاده از جایگزین های مجازات حبس در دادگستری استان کرمان وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یدالله موحد در جلسه ستاد دیه استان کرمان از برگزاری جلسه ای مشترک با مسئولان ارشد استانی در زمینه استفاده از مجازات های جایگزین حبس خبر داد و اظهار امیدواری کرد با انعقاد تفاهم نامه ای بین نهادها و ادارات بتوانیم از ورود افراد در کوتاه مدت به زندان جلوگیری ودرمقابل به ارائه خدمات عمومی مشغول شوند.

وی اظهار کرد: رویکرد سیستم قضایی بر این است که در مجازات های حبس کوتاه مدت و به ویژه در جرائم غیرعمدی و به طور کلی در جرائمی که تبعات سوءامنیتی آن چنانی ندارد اشخاص را بجای محکوم کردن به زندان به ارائه خدمات عام المنفعه محکوم شوند.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان تصریح کرد: احکام بسیار متعددی در حوزه مجازات های جایگزین حبس از سوی قضات استان در زمینه های مختلف آموزشی، ورزشی، محیط زیست، بهداشت و منابع طبیعی صادر شده است.

وی با اشاره به این که جای مجرمان خطرناک در زندان است، خاطرنشان کرد: افرادی که به مجازات های جایگزین حبس و خدمات عام المنفعه از سوی دادگاه محکوم می شوند د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم شدن زیرساخت های لازم در استفاده از مجازات های جایگزین حبس

فراهم شدن زیرساخت های لازم در استفاده از مجازات های جایگزین حبس