مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 12:202017-09-26اقتصادي

فعالت 700 زن کارآفرین در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور


مشاور معاون وزیر و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از فعالیت نزدیک به 700 زن کارآفرین در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی کشور در حوزه هایی مانند صنایع بهداشتی، - آرایشی، شیمیایی، سلولزی، کانی و فلزی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پریچهر سلطانی امروز در نشست شورای توسعه و تعاون زنان کارآفرین شهرک های صنعتی و صنایع کوچک استان که در محل استانداری یزد برگزار شد، گفت: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به حضور زنان در فعالیت های اقتصادی و مدیریتی کشور دارد و در همین راستا برنامه های حمایتی ویژه ای برای فعالان اقتصادی و کارآفرینان پیش بینی کرده است.

وی با اشاره به سابقه صنعت استان، گفت: حضور پرشور زنان کارآفرین در این جلسه نشانه عزم جدی و اهمیت بانوان به مقوله کار و تلاش است که این مهم در اثر کوشش و پشتکار مردمان یزد محقق می شود.

سلطانی در این نشست که بیش از 60 نفر از زنان کارآفرین استان حضور داشتند، با تاکید بر اطلاع رسانی ظرفیت های موجود به زنان جامعه، گفت: با وجود زیرساخت های موجود و شمار بالای شهرک های صنعتی در کشور اما سهم کارآفرینی صنعتی زنان کم و بسیار ناچیز است و به همین منظور باید زمینه اطلاع رسانی در این حوزه بیش از گذشته محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالت 700 زن کارآفرین در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور

فعالت 700 زن کارآفرین در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور